Veelgestelde Vragen
Bestelling en Levering
De gemiddelde levertijd bedraagt 22 werkdagen. In verband met COVID-19 kan dit helaas wat langer duren als normaal.
Onze producten worden direct vanuit de leverancier naar jou verstuurd. Hierdoor kunnen wij besparen op de opslag- en transportkosten. Daardoor betaal je bij ons geen verzendkosten.
In 99% van de gevallen wordt de bestelling op tijd geleverd. Het kan helaas wel eens voorkomen dat je bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kan de status van je bestelling checken via hier checken.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Omdat wij met verschillende leveranciers werken kan het voorkomen dat producten afzonderlijk worden verzonden. Als er producten ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2 à 3 dagen. Onze excuus voor het ongemak.
Voor zowel Nederland als België worden er geen verzendkosten in rekening gebracht, deze betalen wij voor jou.
Ruilen & Retourneren
Zodra de bestelling geplaast is het niet meer mogelijk om deze te annuleren.
Ja, je kan je bestelling binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, retour sturen.
Als je niet tevreden ben over je bestelling kan je deze binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden ruilen of retourneren. Producten dienen altijd in de originele staat, voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Een retourzending dient altijd voorzien te zijn van een Track & Trace code. De zender is ten alle tijden verantwoordelijk voor de verzending. (Wij zijn niet verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retour zending)
Hoe je de artikelen retour stuurt vind je hier.
Track & Trace
Op deze pagina kan je het track en trace nummer invoeren waarna je de huidige status van je bestelling kan bekijken
Vanaf het moment dat je pakket is aankomen bij postorderbedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.